webshop met kijk
op de gebruiker

webshop met kijk op de gebruiker

Niet alleen de nieuwe beelden die voor social media gebruikt konden worden waren van belang maar ook een nieuwe webshop. Om het gemak van de gebruiker te verhogen heb ik een ontwerp gemaakt voor de webshop van de slijterij Bruyntje Beer.

Door het menu compacter te maken ontstaat er minder keuzestress, hierdoor wordt de bezoeker op een andere manier door de website heen geleid. Dit zorgt ervoor dat het conversie percentage omhoog gaat. Allereerst zijn de aanbiedingen te zien in de carrousel. Vervolgens zijn er 3 blokken zichtbaar met de meest gewilde categorieën. Hiermee probeer je de bezoeker verder de winkel in te begeleiden.

Beeld met sfeer

Voor een lokale winkel als Bruyntje beer is het belangrijk om sfeerbeelden in de winkel te maken en te gebruiken. Hierdoor versterkt het lokale en persoonlijke gevoel bij de bezoeker.

Beeld met sfeer

Voor een lokale winkel als Bruyntje beer is het belangrijk om sfeerbeelden in de winkel te maken en te gebruiken. Hierdoor versterkt het lokale en persoonlijke gevoel bij de bezoeker.

Website met gebruiksgemak 

Voor de productpagina is een goed overzicht van belang. Een font dat duidelijk leesbaar is en alle nodige informatie bij elkaar. De plus punten van de webshop komen dan ook onder de bestel button te staan. Daarnaast is meteen zichtbaar wat andere hebben bekeken. Dit zorgt ervoor dat de klanten misschien meer in hun winkelmandje gooien.

Website met gebruiksgemak 

Voor de productpagina is een goed overzicht van belang. Een font dat duidelijk leesbaar is en alle nodige informatie bij elkaar. De plus punten van de webshop komen dan ook onder de bestel button te staan. Daarnaast is meteen zichtbaar wat andere hebben bekeken. Dit zorgt ervoor dat de klanten misschien meer in hun winkelmandje gooien.